COVID 19

FAQ - welke maatregelen neemt Hotel Beveren rond Covid 19?

Het coronavirus is al enkele weken volop in de actualiteit, ook Hotel Beveren volgt de maatregelen en procedures dagelijks op. Op 12 maart besliste De Nationale Veiligheidsraad om alle deuren van restaurants & cafés te sluiten tot en met 19 april.

Wij begrijpen dat u hierdoor verschillende vragen voor ons heeft betreffende uw geplande evenementen of restaurantreserveringen. Hieronder alvast een overzicht van onze veel gestelde vragen, ons team probeert deze zo veel mogelijk up to date te houden op basis van de info die wij ook binnenkrijgen via de Federale regering.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben informeren. Indien er nog onduidelijkheid is kan u steeds contact opnemen met onze receptie via 03 775 86 23 of info@hotelbeveren.be

1) Ik heb gereserveerd in Restaurant Nest, OZZO Sushi & Oriental of jullie Live Cooking buffet, gaat mijn reservatie nog door?

Alle reservaties in onze restaurants gaan NIET meer door tot en met 19 april. U hoeft hiervoor niet te bellen om te annuleren, uw reservatie wordt automatisch uit ons systeem gehaald. Indien u wel wilt genieten van onze keuken, kan u nog steeds delivery of takeaway gerechten bestellen via onze OZZO webshop: https://www.ozzo.be/nl/takeaway 

2) Ik organiseer een vergadering, huwelijksfeest of ander evenement bij jullie, kan ik dit kosteloos annuleren?

Alle vergaderingen of privé-evenementen die doorgaan in de periode van 14 maart tot en met 19 april dienen geannuleerd te worden. Hiervoor worden geen kosten voor aangerekend, u dient verplicht schriftelijk contact op te nemen met onze meetings & events afdeling via sales@hotelbeveren.be – zij zullen al uw vragen hierrond beantwoorden

3) Ik heb een escaperoom geboekt tussen 14 maart en 19 april, kan ik deze nog komen spelen?

Ook alle recreatie instanties dienen de deuren te sluiten, hieronder valt ook Escape Hotel Beveren. In de vorm van een voucher heb je jouw escaperoom ervaring nog tegoed voor een andere datum, hiervoor neemt onze verantwoordelijke zeker en vast nog contact met u op.

4) Ik heb een reservatie voor een massage of schoonheidsbehandeling gepland in Boost Body & Mind wellness, gaat mijn afspraak nog door?

Één op één contact is wel nog toegestaan, geplande behandelingen gaan dus nog steeds door. Indien u uw afspraak toch nog wenst te annuleren kan dit steeds via info@hotelbeveren.be

5) Wat als ik naar jullie wellness wil komen, is dit toegelaten?

Zowel onze wellness, zwembad als fitness zijn van 14 maart tot en met 19 april gesloten.

6) Ik heb een cadeaubon gekregen, maar deze is niet meer geldig na 19 april, kan ik deze verlengen?

Door deze onvoorziene omstandigheden hebben wij beslist om de geldigheid van een cadeaubon met één maand te verlengen.

7) Ik heb gereserveerd via social deal, wat gebeurd hiermee?

Ook social deal wil begrip tonen voor de restaurants en beslist om hun vouchergeldigheid te verlengen. Hiervoor dienst u best met hen zelf contact op te nemen via info@socialdeal.be – zij zullen alle info aan u kunnen bezorgen.

8) Ik heb geboekt met jullie 1+1 verjaardagsvoucher, kan ik deze op een andere datum nog gebruiken?

Door deze onvoorziene omstandigheden hebben wij beslist om de geldigheid van een van deze actie met 6 maand na uw verjaardag te verlengen. U kandus zeker en vast komen dineren in een van onze restaurants.

10) Ik heb een kamer gereserveerd in jullie hotel, kan ik komen overnachten?

Ons hotel mag van de Nationale Veiligheidsraad open blijven, dus kamerresveraties worden nog steeds aangenomen.  Wel is het restaurant voor hotelgasten gesloten. In - en uitchecken kan van 6 tot 23 uur, indien u dit later of vroeger wenst is dit op aanvraag. Uiteraard treffen wij wel de nodige maatregelen zodat zij wel enkele maaltijden en dranken kunnen consumeren, deze info kan u terugvinden in vraag nummer tien.

 

11) Ik logeer in jullie hotel, hoe kan ik iets eten of drinken?

Ontbijt

  • Door de omstandigheden serveren wij geen ontbijtbuffet in ons restaurant. Wel voorzien wij een takeaway service voor onze kamers. U kan uw ontbijt op weekdagen (ma-vrij) van 6.30 tot 9.30 uur ophalen in ons restaurant, in het weekend (za-zo) is dit mogelijk van 7 tot 10 uur.

Lunch

  • Lunchpakketten zijn nog steeds beschikbaar en te bestellen via onze receptie.

Diner

  • Ons publieke restaurants zijn gesloten, wel kan u uw diner nuttigen op de kamer. Hiervoor voorzien wij een aangepaste kaart met beperkte warme en koude gerechten. Eten kan u dagelijks van 17 tot 20.30 uur.

Bar

  • Onze bar in Restaurant Nest wordt omgevormd tot een klein winkeltje waar u dranken kan bestellen om te consumeren in u kamer.

Roomservice

  • Deze kaart is nog steeds geldig.
  • Bepaalde koude en warme snacks zoals bijvoorbeeld pizza kunnen 24/24u afgehaald worden aan onze receptie.

Heef u andere vragen hierover? Dan staat onze receptie steeds tot uw dienst via 03 775 86 23.

12) Wat na 19 april 2020?

Momenteel lopen deze maatregelen van 14 tot en met 19 april 2020 . Wat er daarna zal gebeuren kunnen wij helaas nog niet voorspellen, hiervoor wachten wij af naar de communicatie van de overheid. Voorlopig zijn volgende voorwaarden na 6 april van toepassing: https://www.hotelbeveren.be/corona - onze excuses hiervoor, wij bedanken u alvast voor uw begrip!