Wij zijn geopend

Van der Valk Hotel Beveren is geopend, dit zowel voor hotel - als niet-hotelgasten. Wij hanteren in deze tijden uiteraard aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. 

Hieronder kan u alvast de meest recente informatie terugvinden over onze faciliteiten en onze manier van werken met de opgelegde maatregelen. Bedankt en graag tot binnenkort! 


Informatie over onze faciliteiten 

Restaurant Nest 

De horeca heeft groen licht gekregen van de Nationale Veiligheidsraad voor het openen van haar deuren. Vanaf 8 juni bent u weer van harte welkom in ons restaurant. Zowel ons terras, ons Nest als zaal USA zullen dienen als restaurant. Onze chef & team kijken er enorm naar uit om u weer culinair te kunnen verwennen! Hieronder alvast enkele aandachtspunten zodat u een idee heeft hoe wij u bedienen. 

  • Lunch & Diner 7/7 mogelijk
  • Reservatie & registratie verplicht via https://restaurantnest.be/reserveer/restaurant/
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst
  • Maximum een gezelschap van 10 personen per tafel 
  • Menukaart enkel online te bekijken of door een uitleg van een van onze medewerkers
  • Wanneer u uw tafel verlaat is een mondmasker verplicht
  • Onze keuken- en restaurantmedewerkers dragen een mondmasker uit hygiënisch oogpunt

Bekijk hier meer

OZZO Sushi & Oriental

Ook onze OZZO mag u opnieuw verwelkomen, wegens de beperkte ruimte hebben we beslist om OZZO om te toveren tot een cocktailbar. Hier kan u voor of na uw diner genieten van een heerlijk drankje! Uiteraard hebben we voor een oplossing gezorgd en wordt onze Zaal Tokyo samen met het prachtige terras omgetoverd tot een tijdelijke Sushi & Oriental Restaurant. 

  • Diner 7/7 mogelijk
  • Reservatie & registratie verplicht via https://www.ozzo.be/nl/reserveer
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst
  • Maximum een gezelschap van 10 personen per tafel 
  • Menukaart enkel online te bekijken of door een uitleg van een van onze medewerkers
  • Wanneer u uw tafel verlaat is een mondmasker verplicht
  • Onze keuken- en restaurantmedewerkers dragen een mondmasker uit hygiënisch oogpunt

Op zondag kan u tussen 12 & 15 uur genieten van onze OZZO Izakaya Sharing Brunch, dit voor 48 euro inclusief dranken. 

Ontdek meer

Hotel Beveren Ontbijt 

Hotelgasten 

Overnacht u in een van onze 140 kamers? Dan kan u vanaf 8 juni opnieuw ontbijten in ons restaurant, dit voor het tarief van € 17,50. Reservatie kan nog steeds op dag van aankomst, uiteraard gelden ook hier de alegemene gezondheid - & veiligheidsregels. 

Niet-hotelgasten

Hét typische Hotel Beveren ontbijt, maar dan net iets anders. Kom dagelijks van ons aanbod genieten tussen 6u30 en 10u30 voor slechts € 24 p.p. U wordt bediend aan het buffet met jouw bubbel/ Hieronder lichten we alvast onze werkwijze toe: 

  • Reservatie & registratie verplicht via https://restaurantnest.be/reserveer/ontbijt/
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst
  • Maximum een gezelschap van 10 personen per tafel 
  • Wanneer u uw tafel verlaat is een mondmasker verplicht
  • Onze keuken- en restaurantmedewerkers dragen een mondmasker uit hygiënisch oogpunt

Lees meer

Hotel Beveren Brunch

Wegens de huidige maatregelen ziet onze Live Cooking formule er even anders uit. Wegens de huidige maatregelen ziet onze brunchformule er wel nog even anders uit. Alle gerechten kunnen zelf gehaald worden aan het buffet, ons personeel staat met plezier klaar om u te bedienen. De andere gerechten zullen worden klaargezet op aparte bordjes om zelf weg te nemen. Het “all you can eat” concept blijft bestaan, je kan namelijk steeds bijhalen wat je maar wenst.

  • Elke zondag van 13 tot 16 uur
  • Reservatie verplicht via https://www.ticketshotelbeveren.be/evenementen/ 
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst.
  • Wanneer u uw tafel verlaat is een mondmasker verplicht
  • Maximum een gezelschap van 10 personen per tafel 
  • Onze keuken- en restaurantmedewerkers dragen een mondmasker uit hygiënisch oogpunt

Bekijk inhoud

Takeaway & Delivery 

Ookal is de horeca geopend, toch kan u nog steeds genieten van Hotel Beveren "in uw kot". Zowel voor particulieren als bedrijven zijn onze OZZO sushi & andere Aziatische gerechten voor thuis of op uw bedrijf beschikbaar.

Bekijk aanbod

Vergaderingen & bedrijfsevenementen

Vanaf 8 juni zijn conferenties en vergaderingen weer toegestaan. Bij Hotel Beveren hebben we 14 vergaderzalen van verschillende oppervlaktes, waardoor social distancing makkelijk is toe te passen. Bovendien zijn wij ook creatief aan de slag gegaan met onze cateringformules. Hieronder zetten we alvast enkele maatregelen en onze manier van werken op een rijtje. Ons Salesteam staat voor u klaar! Vrijblijvende info ontvangen? Contacteer ons via sales@hotelbeveren.be

  • Voor alle evenementen geldt een capaciteitslimiet van:
    100 personen binnen 
    200 personen buiten 

  • Voor evenementen van meer dan 200 personen of op de openbare weg volstaat het om staan de regels vermeld in (niet van toepassing tot en met 31 augustus): 
    Het geldende sectorprotocol toe te passen;
    Het evenement te evalueren via het Covid Event Risk Model, wanneer het CERM moet gebruikt worden (protocol CERM: https://www.covideventriskmodel.be/protocol).

  • Voor evenementen tot 200 personen niet op de openbare weg en waarvoor geen protocol van toepassing is, dienen de acht minimale regels te worden gerespecteerd. Ter herinnering deze acht minimale regels zijn:

    - De onderneming of vereniging informeert de klanten en werknemers tijdig over de geldende preventiemaatregelen en verstrekken de werknemers een passende opleiding;
    - Een afstand van 1,5 meter tussen elke persoon wordt gegarandeerd;
    - Maskers en andere persoonlijke beschermingsmiddelen worden steeds sterk aanbevolen en worden gebruikt indien de regels van de social distancing niet kunnen worden nageleefd omwille van de aard van de uitgeoefende activiteit;
    - De activiteit moet zo worden georganiseerd dat samenscholingen worden vermeden;
    - De onderneming of vereniging stelt middelen om de noodzakelijke handhygiëne te voorzien, ter beschikking van het personeel en de klanten;
    - De onderneming of vereniging neemt de gepaste hygiënemaatregelen om de werkplaats en het gebruikte materiaal regelmatig te desinfecteren;
    - De onderneming of vereniging zorgt voor een goede verluchting van de werkplaats;
    - Een contactpersoon wordt aangeduid en bekendgemaakt, zodat klanten en personeelsleden een mogelijke besmetting met het coronavirus COVID−19 kunnen melden met het oog op het vergemakkelijken van contact tracing. Evenementen mogen niet plaatsvinden tussen 1 uur ’s nachts en 6 uur ’s morgens.

  • Eenmalige evenementen Een online toepassing (Covid Event Risk Model) is beschikbaar gesteld (www.covideventriskmodel.be), deze dient als referentie voor de lokale overheden bij het verlenen van vergunningen voor deze evenementen. Het is de taak van de organisator om alle gegevens in de toepassing in te vullen en de resultaten (in de vorm van een certificaat) aan de gemeentelijke overheid te bezorgen. Een positief resultaat van de CERM geeft enkel een indicatie en is dus geen automatische toestemming. De gemeentelijke overheid neemt de resultaten op in de multidisciplinaire risicoanalyse voor het nemen van de toelatingsbeslissing.

    Op de openbare weg:

    CERM is verplicht
    * CERM Protocol van toepassing
    * Toestemming burgemeester is noodzakelijk.

Niet op de openbare weg:

Evenementen tot 200 personen:
* CERM aanbevolen
* Acht minimale regels van toepassing.


Evenementen groter dan 200 personen (niet van toepassing tot en met 31 augustus):
* CERM is verplicht* CERM Protocol van toepassing
* Toestemming burgemeester is noodzakelijk

Bekijk zalen 

Feesten & banketten 

De geldende regels verschillen naargelang het gaat over een gezeten receptie of banket met privékarakter of over een gezeten receptie of banket toegankelijk voor het publiek.

Onder een receptie of banket met privékarakter wordt verstaan: er is geen vrije toegang, het vindt plaats op uitnodiging en is gericht op de familiale, vrienden- of professionele kring. Voorbeelden zijn huwelijksrecepties, babyshowers, koffietafels of bedrijfsfeestjes voor personeelsleden. Banketten of recepties georganiseerd door een vereniging voor hun leden worden ook als een receptie of banket met privékarakter beschouwd.

  • De regels van toepassing voor recepties en banketten met privékarakter :
  • Wordt verzorgd door een professionele catering/traiteur onderneming;
  • Voor maximum 10 personen tot 31 augustus 2020 (maximum 100 personen vanaf 1 augustus 2020);
  • Het mag niet plaatsvinden tussen 1 uur ’s nachts en 6 uur ’s morgens.

DANSEN

Neen, dit is niet toegelaten. Op een huwelijksfeest is enkel de openingsdans van het pas getrouwde koppel toegelaten.

BUFFETTEN

Dit is toegelaten op een receptie of banket met privékarakter omdat de genodigden niet gehouden zijn aan de verplichting om aan tafel te blijven zitten. Het maximum aantal genodigden (inclusief de gastheer/vrouw) is 10 personen. Het buffet moet wel georganiseerd worden door een professionele catering/traiteur en het protocol van toepassing op de cateringsector dient gerespecteerd te worden. Dit protocol voorziet bijvoorbeeld dat de genodigden geserveerd worden door personeel en wordt elke service gedaan in individuele wegwerpschotels.

Escape Hotel Beveren

Ook onze escaperooms zijn weer toegankelijk! Durf jij de uitdaging aangaan? 

Ontdek hier 

Boost Body & Mind Wellness 

ONood aan ontspanning? Dan hebben wij goed nieuws! Vanaf 1 juli is onze wellness weer geopend. U kan zowel onze fitness, zwembad als wellness betreden met een beperkt aantal personen. Bovendien kan u ook weer massages & behandelingen bij ons boeken. Uiteraard volgens de nodige maatregelen van onze Nationale Veiligheidsraad More details soon!

Bekijk meer

Thirsty Toucan Zomerbar 

Zomerbar Thirsty Toucan is terug! We moeten het dankzij de vooropgestelde maatregelen even in een ander jasje steken. Zo gaat het helaas niet door in het Park van Cortewalle, maar wel op het grasplein aan Hotel Beveren. We voorzien tal van randactiviteiten en de ijsjes van Foubert zorgen voor verfrissing. Naast verrassende dranken, is ook onze foodkaart gevuld zijn met tal van lekkernijen. Ook organiseren we picknicks, afterworks, een BBQ, pokébowl nights en onze Moon @ The Movies open air cinema! Maar wat echt leuk is, is de komst van onze nieuwe viervoeters: we hebben twee alpaca’s op ons grasplein staan! Kom genieten van het zonnetje in onze gezellige setting vanaf 26 juni tot en met 30 augustus.

Bekijk kalender


 

Veiligheid & Gezondheid

In ons hotel heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met gasten of medewerkers
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen 
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wendt u af van andere gasten en medewerkers
  • Draag een mondmasker wanneer u niet in uw kamer bent of aan tafel zit
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos
  • Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw bezoek zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem gerust contact op met onze receptie via 03 775 86 23 of info@hotelbeveren.be

Met gastvrije groet,

Tim Van der Valk & Pauline Peeters