WERKING COVID 19

FAQ - de meestgestelde vragen op een rijtje!

Het coronavirus is al enkele weken volop in de actualiteit, ook Hotel Beveren volgt de maatregelen en procedures dagelijks op. Vanaf 8 juni opent de horeca opnieuw haar deuren en ook andere activiteiten kregen groen licht van de Nationale Veiligheidsraad.

Wij begrijpen dat u hierdoor verschillende vragen voor ons heeft betreffende uw geplande evenementen of restaurantreserveringen. Hieronder alvast een overzicht van onze veel gestelde vragen, ons team probeert deze zo veel mogelijk up to date te houden op basis van de info die wij ook binnenkrijgen via de Federale regering.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben informeren. Indien er nog onduidelijkheid is kan u steeds contact opnemen met onze receptie via 03 775 86 23 of info@hotelbeveren.be

1) Ik heb gereserveerd na 8 juni in Restaurant Nest, OZZO Sushi & Oriental of jullie Live Cooking buffet, gaat mijn reservatie nog door?

Vanaf 8 juni opent de horeca opnieuw haar deuren, ook Hotel Beveren is enorm blij om jou weer te mogen ontvangen. Hier kan u alvast alle info terugvinden in verband met onze maatregelen en faciliteiten. 

2) Ik organiseer een vergadering, huwelijksfeest of ander evenement bij jullie, kan dit nog doorgaan?

Alle vergaderingen of privé-evenementen die doorgaan in de periode van 14 maart tot en met 19 april dienen geannuleerd te worden. Hiervoor worden geen kosten voor aangerekend, u dient verplicht schriftelijk contact op te nemen met onze meetings & events afdeling via sales@hotelbeveren.be – zij zullen al uw vragen hierrond beantwoorden

3) Ik heb een escaperoom geboekt na 8 juni, kan ik deze nog komen spelen?

Ook Escape Hotel Beveren mag opnieuw haar deuren openen! U kan alle info terugvinden op onze website: https://escapehotelbeveren.be/ - graag tot binnenkort! 

7) Ik heb gereserveerd via social deal, wat gebeurd hiermee?

Ook social deal wil begrip tonen voor de restaurants en beslistte om de vouchergeldigheid te verlengen. Heeft u een voucher voor ons ontbijt of een menu in een restaurant? Dan kan u vanaf 8 juni deze komen nuttigen in onze restaurants. Hiervoor dienst u best met hen zelf contact op te nemen via info@socialdeal.be – zij zullen alle info aan u kunnen bezorgen.

8) Ik heb geboekt met jullie 1+1 verjaardagsvoucher, kan ik deze op een andere datum nog gebruiken?

Door deze onvoorziene omstandigheden hebben wij beslist om de geldigheid van een van deze actie met 6 maand na uw verjaardag te verlengen. U kan dus zeker en vast komen dineren in een van onze restaurants. Alle info over onze werking vanaf 8 juni kan u hier terugvinden. Tot binnenkort! 

11) Ik logeer in jullie hotel, kan ik iets eten of drinken?

Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van ons restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Uiteraard kan u ook indien gewenst roomservice bestellen voor op uw hotelkamer.