De ideale locatie voor uw volgende online evenement!

Van der Valk Online Studio Beveren is de ideale locatie voor uw volgende online evenement. In samenwerking met onze audiovisuele partner Studio Artfex hebben we één van onze meetingzalen omgetoverd tot een volwaardig ingerichte studio met elk hun eigen karakter en mogelijkheden.

Wij bieden de oplossing voor elk bedrijf dat op zoek is naar een locatie voor hun online evenement, streaming, opname of webinar. Ons team staat voor u klaar! Onze studio is centraal gelegen tussen Antwerpen en Gent. Bovendien kan u ook gratis parkeren op een van onze 220 parkeerplaatsen en kan u tijdens uw bezoek ook genieten van onze andere B2B faciliteiten zoals onze vergaderzalen, hotelkamers en cateringformules. Valk Online Studio Beveren zorgt voor unieke eventbelevingen in het overgangsjaar 2021. Word een expert in online meetings & events en download onze whitepaper boordevol handige tips & tricks! 

ONTVANG ONZE TIPS & TRICKS!

STUDIO - COSY & CLASSY

Inrichting

  • Cosy & stijlvolle inrichting
  • Detailverlichting in de ramen voor dag- of avondsetting
  • Meubilair met hoge of lage tafels
  • Audio & video apparatuur
  • Display schermen
  • Studio verlichting

Extra diensten

  • Technische bijstand
  • Regie
  • Break-out ruimtes
  • Persoonlijke branding zowel online als offline
  • Verrassende cateringformules

Prijzen

  • 2 uur : € 1950 excl. BTW
  • 4 uur : € 2925 excl. BTW
  • 8 uur : € 3875 excl. BTW
TECHNISCHE SPECIFICATIES
  • Professioneel studiolicht met variabele kleurtemperatuur voor front-, zij- en tegenlicht.
  • 3 HD/4K Panasonic pan/tilt/zoom camera’s op verstelbare palen met variabele positie.
  • 4 Shure draadloze microfoons (headset/handheld/lav)
  • 2 UHD 55” LED videoschermen voor presentaties of variabele inhoud.
  • Directe link tussen de twee studio’s voor simultane livestreams en/of opnames. Dit is een groot voordeel om beide studio’s te koppelen op een dynamische wijze of ze volledig onafhankelijk van elkaar te gebruiken
STREAMING SERVICES
  • Eigen streamingplatform “Van der Valk Online”, waar u veilig en op maat online evenementen kan opzetten en streamen met mogelijkheid tot eigen branding.
  • Online eventomgeving met registratie- en rapportagetool.
  • Gebruik van betalingsfunctie voor commerciële doeleinden.
  • Live integratie voor bellers, zoom of team participaties.
  • Op maat gemaakte SVO titels, logo’s en live content integratie
  • Q&A, chat en voting functies.
PRIJZEN
  • 2 uur = € 1950 excl. BTW
  • 4 uur = € 2925 excl. BTW
  • 8 uur = € 3875 excl. BTW
    * deze prijzen zijn exclusief technische bijstand en cateringformurmules
EXTRA DIENSTEN
  • Break-out ruimtes
  • Persoonlijke branding zowel online als offline
  • Extra audiovisueel materiaal
  • Verrassende cateringformules
CATERING & DELIVERY

Wilt u tijdens het event uw deelnemers ook een lunch of snack aanbieden? Ook deze optie werken wij voor u uit! Met onze uitgebreid aanbod aan foodboxen leveren wij het lekkers tot bij uw medewerkers of klanten. Hieronder alvast een greep uit het aanbod: 

1 Ontbijtbox - € 22 p.p.

  • Assortiment broodjes
  • Croissant
  • Koffiekoekje
  • Zoetigheden
  • American pancake
  • Assortiment charcuterie
  • Jam, nutella & honing
  • Verse fruitsap
  • Verse fruitsalade
  • Yoghurt
  • Roerei met gebakken spek
  • Kaasplankje
  • Gerookte zalm

2 Sushibox - € 24,50

  • Chicken Yakitori (4 stuks)
  • Dim Sum Selection (4 stuks)
  • Chef's Choice Sushi maki en nigiri mix 

3 Aperobox - € 32,50

  • Tapasschotel: olijven, manchego, chorizo, Parmaham, feta, naanbrood, tapenade van tomaat & humus.
  • Cocktails: 1x Ipanema Swizzle (exotische rum cocktail met passievrucht) & 1x Lazy Red Cheeks (BelRoy’s Vodka, framboos, viooltjes & limoen).

BEKIJK ANDER AANBOD

DOWNLOAD BROCHURE

One call does it all 

Heeft u vragen over onze studio's of onze andere hybride mogelijkheden? U kan hieronder alvast onze meestgestelde vragen bekijken, misschien staat daar het antwoord tussen op uw vraag. Verder adviseren onze professionele collega's u van A tot Z voor een succesvol online evenement. U kan telefonisch contact opnemen via 03 775 86 23 of ons mailen via sales@hotelbeveren.be - Bedankt en graag tot binnenkort! 

VRAAG VRIJBLIJVENDE OFFERTE AAN

JCI VLAANDEREN OP BEZOEK IN ONZE STUDIO'S

Onlangs kregen wij JCI Vlaanderen te gast in onze studio's. Via onze hybride mogelijkheden konden zij de award voor Oost-Vlaamse Jonge Ondernemer van 2021 live uitreiken waarvoor men zich online kon inschrijven en geïnteresseerden alles digitaal konden meevolgen. Benieuwd hoe het er aan toe ging? Hierbij een kleine impressie!

Veelgestelde vragen  

Welke voorbereiding moet ik als organisator doen om een online event te organiseren?

Net als bij het offline programma wilt u ook tijdens het online programma de rode loper uitrollen voor uw deelnemers. U zult impact moeten maken om ervoor te zorgen dat deelnemers gemiddeld 3 uur blijven kijken. Dit betekent dat alle details moeten kloppen. De lichten, het geluid, de presentaties, de aankleding en inrichting van de zalen. Een online programma maken vergt een iets andere aanpak dan een offline programma. U kan bij ons steeds een regisseur huren die het evenement van A tot Z in elkaar steekt en een script maakt op maat.

Hoe nodig ik het beste mijn gasten uit voor een online event?

U kan gebruik maken van ons eigen streamingplatform “Van der Valk Online”. Via dit platform heeft u de mogelijkheid om een persoonlijke digitale eventomgeving te creëren en zo uw deelnemers uit te nodigen. Maak het onderwerp extreem belangrijk en geef de online deelnemers het gevoel dat zij meer dan voldoende zorg en aandacht krijgen. Alleen dán zullen zij hun agenda’s vrij houden. 

Kan er per streaming sessie een online betaling worden uitgevoerd?

"Van der Valk Online" heeft deze dienst geintegreerd in zijn platform. Betalen kan eenvoudig online tijdens de registratie van uw deelnemers.

Ik wil zowel een meeting organiseren als streamen of opnemen, kan dat?

Zeker en vast! Door bijstand van onze professionele medewerkers is alles mogelijk. 

Is er de mogelijkheid om een professionele video call te organiseren?

De studio's bevatten beiden integraties voor bellers, zoom of teamparticipaties. 

Hoe zit het met eventuele breaks tijdens een online evenement?

Voor het online programma zijn deelnemers na 30 minuten toe aan een pauze. Deze pauze kunt u bijvoorbeeld gebruiken om sprekers te interviewen of u kunt een winactie programmeren. Dit is ook vaak te zien bij televisieprogramma’s.

Kan ik ook online een workshop organiseren?

Organiseert u vaak evenementen waar workshops deel van uitmaken? Ook dit is in hybride vorm mogelijk. Met de juiste software kan een online deelnemer tijdens een workshop of brainstorm participeren, samen met de ter plekke aanwezige deelnemers. Hier is het belangrijk dat de communicatieregels vooraf duidelijk zijn en dat er één offline deelnemer verantwoordelijk is voor de regie tussen het online en het offline gedeelte van het event.

Kan men ook netwerken tijdens hybride evenementen?

Een vraag die vaak wordt gesteld, het antwoord is ‘ja’. Ook hiervoor heeft u de juiste audiovisuele ondersteuning nodig, onze partner Studio Artfex heeft alles in huis. Maar bovenal blijft een goede spreker of gastheer belangrijk, iemand die begrijpt hoe ontmoetingen gecreëerd worden: offline, online, maar ook wanneer sprake is van beiden.